Wat je denkt als || …je moet leren voor je tentamens

De laatste dagen van ons studiejaar zijn aangebroken. De laatste loodjes… En wel zware loodjes hoor, die tentamens. Dagenlang, urenlang studeren. Comfortfood willen eten, maar ook niet willen eten… Ik geef je een lijstje met wat je denkt als je moet leren voor je tentamens!

Nee, dit is niet mijn bureau, helaas…

  • Zou het lukken om vandaag 4 colleges door te nemen?
  • Zou het erg zijn als ik eventjes op Facebook kijk?
  • Oh oeps, weer een half uur gespendeerd met scrollen! Snel verder…
  • Is het al tijd voor koffie?
  • Zal ik naar de supermarkt lopen voor lekkere lunch? Wat zal ik dan maken?
  • -zoekt urenlang op internet op zoek naar de perfect lunchsalade-
  • Laat ik het toch maar niet doen, het kost teveel tijd om naar de winkel te gaan.
  • Lunchtijd! Even pauze. Éíndelijk.
  • Oke, de lunch is al een half uur op, tijd om weer goed aan het werk te gaan.
  • Het werken gaat echt supergoed! Als ik dit college af heb, mag ik eventjes lezen in mijn boek. Dat heb ik nu echt verdiend.
  • Wat zullen we eigenlijk eten vanavond? Ik wil niet koken want ik heb het druk…
  • Als ik nu extra hard door werk, kan ik vanavond vrij nemen! En dan kunnen we Game of Thrones kijken…
  • Is het al snack tijd? Zal ik wat borrelnootjes pakken? Dan drink ik er wel water bij en snack ik vanavond niet meer, dan is het goed. Ja.
  • Oke, laten we maar frietjes bestellen dan. Dan werk ik tot de koerier komt!
  • koerier arriveert al na een kwartiertje- Eet + Game of Thrones-tijd!
  • Laat ik nog maar eventjes werken, dan loop ik mooi op schema voor morgen.
  • blogt anderhalf uur zonder schrift of boek aan te raken-
  • Nou, dan ga ik morgen gewoon verder waar ik was. Geen probleem, ik heb nog genoeg tijd.
  • Morgen sta ik lekker vroeg op! Om 8 uur wil ik eruit zijn. Dan kan ik na het ontbijt sporten, en daarna rond half 10 beginnen met werken. Ja, prima!
  • volgende ochtend- NEEEE. –hits snooze button-

Succes met je tentamens!

Liefs,
Annabel Rianne

4 gedachtes over “Wat je denkt als || …je moet leren voor je tentamens

Geef een reactie

