General || Searching the internet #4

Als ik leuke artikelten tegenkom, wil ik ze bewaren! En daarnaast wil ik ze ook graag delen. Zo kom jij ook op inspiratie, of kan je net als ik leuke quizjes doen van het internet. Ik neem je weer mee in mijn lijstje!

  • Er zijn altijd kleine dingetjes waaraan we ons ergeren. Dit artikel geeft dat ontzettend goed weer met leuke illustraties! Zoals die hieronder… Dit gebeurt mij elke keer weer!
    Annoying Little Things
  • Altijd al eens in een kasteel willen wonen? Via AirBNB is dit nu mogelijk! In deze lijst zie je 18 kastelen waar jij een fantastische vakantie zou kunnen beleven. Al moet je misschien wel even diep in de buidel tasten…
  • Een hele tijd geleden had ik met een paar vriendinnen een meidendag. We kletsten, keken een film, en maakten Millionaire’s Shortbread: een soort koekje met een karamel en chocoladelaag. Zo hemels! Sindsdien heb ik het nooit meer gegeten. Bleek het recept gewoon op de Allerhande site te staan! Dit moet ik binnenkort echt eens gaan maken. Het kost je even tijd, maar dan heb je ook echt wat. Werkelijk waar, dit wil je niet delen! En wat overblijft kan je in de vriezer bewaren in aluminiumfolie… Dan heb je elke dag een stukje goddelijkheid!
  • Ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan de vlogs van de Sacconejolys: een leuke familie van vier die elke dag wat fragmentjes uit hun familie vastlegt. De kinderen zijn zo schattig en de ouders echt heel leuk! Ik kijk elke dag met plezier naar hun vlogs tijdens mijn ontbijt!
  • Het is bijna vakantie! Over 3 dagen heb ik mijn laatste tentamen. Dan is het vrijheid blijheid! Maar wat kan je eigenlijk allemaal doen in een zomervakantie? Hier een lijstje met 60 ideeën.
  • Ik blijf het zeggen: het is bijna vakantie, jeej! Als je op vakantie gaat, is de kans groot dat je met het vliegtuig gaat. Je komt er ver mee, maar het kan vervelend zijn… In dit artikel vind je wat tips tegen kwaaltjes die maar al te vaak voorkomen in het vliegtuig!
  • Quiz: een lijstje met true/false statements: hoe goed is jouw algemene kennis? Ik kan niet zeggen dat ik veel algemene kennis over de wereld heb, maar ik had er toch 13/16! Of ik weet meer dan ik denk, of het quiz format had er iets mee te maken. Alsnog: lukt het jou ook om 13 van de 16 goed te beantwoorden?
  • Quiz: in welk Disney kasteel zou jij trouwen? Ik kreeg Corona Castle uit Tangled. Mooi kasteel, dus eh I’ll take it! Moet ik alleen tegen die tijd nog gevraagd worden 😉
  • Quiz: deze quiz denkt te kunnen raden of jij liever echte boeken of ebooks leest. Bij mij kwam er ebooks uit… Nou, ik vind het idee van ebooks prima en wil ook een ereader voor mijn verjaardag, maar voor nu zal mijn voorkeur uit blijven gaan naar echte boeken! Het gevoel van een boek in je handen, bladzijdes omslaan, af en toe snuiven… Ik houd ervan!

Liefs,
Annabel Rianne

3 gedachtes over “General || Searching the internet #4

Geef een reactie

