Outfit inspiration || Flight Fashion

Welke dag is het vandaag? 27 juni! En wat betekent dat? Bijna zomervakantie!! We zijn nu zó dichtbij, we kunnen de stranden en pizza’s en ijsjes en zonnebrandcrème al ruiken. Tas inpakken, en gaan! We kunnen eindelijk gaan genieten van onze vrije tijd. Maar voordat we op locatie zijn en kunnen gaan genieten van onze cocktails, moeten we de vliegtuigen trotseren. Op zich niet zo’n probleem, want je kunt gewoon gaan zitten en je laten vervoeren, maar je voelt je al snel belabberd. In je joggingbroek, met je bril op en geen make-up… Maar met een leuke, alsnog comfortabele outfit voel je je al een stuk beter! Bij deze dus wat inspiratie om op te doen voor een perfecte vliegtuig-outfit. Kijk mee!

Jessica Stein on Instagram: “This airport feels like my second home. NYC bound ✈️ @cathaypacific #lifewelltravelled”:

Dit is typisch iets wat ik zou dragen op een vliegreis, maar minus de rips in de broek. Al vind ik die super! Streepjestruien zijn altijd goed in mijn ogen. Samen met een spijkerbroek geven ze al snel een leuke combi, terwijl je het simpel kunt houden! Sneakers zijn onmisbaar tijdens een vlucht: lekker makkelijk om lange afstanden mee te lopen naar je gate! Een fijne tas waar veel in kan maakt al snel je outfit af.

Actively obsessed with this look. Perfect for the weekend or traveling! #ShopLU http://lucurat.es/1f44GAd:

Of misschien houdt je niet van spijkerbroeken, en ga je liever full comfy mode. Dan is een fijne legging ideaal! Samen met een spijkerjasje ben jij zo comfortabel als je het kan krijgen.

Army green utility jacket with workout leggings and New Balance sneakers:

Ik betreedt nóóít een vliegtuig zonder jas(je) en sjaal. Ik krijg het altijd koud! Het is dan ook nog eens ideaal om een grote tas bij je te hebben: kan je snel je jas en sjaal wegstoppen, wanneer het opeens niet meer koud is (of als je geland bent op bestemming!). En ja, ik neem ook een sjaal mee als ik naar de tropen ga. Ik kan écht niet zonder in de koude airco van vliegtuigen!

The Sweetest Thing: Airport Style..:

Een lekker lang, warm vest kan altijd een uitkomst zijn. Ziet er al snel heel leuk uit, en kan je lekker om je heen wikkelen als het koud is! Of je rolt hem op en gebruikt hem als kussen… Een hoed is ook erg fijn op vakantie. Ideaal tegen de zon en verkleuring van je haar! Maar je wilt misschien niet dat hij verfrommelt in je koffer. Nou, zet je hem toch gewoon op?

We love Kendall Jenner's simple outfit for heading to the airport! Check out www.travelfashiongirl.com for more suggestions on traveling in style.:

Deze outfit van Kendall is ontzettend simpel, maar daardoor niet minder leuk. Het vest zal zeker lekker warm zijn!

Today's comfy airport look ✈️ #ootd Good Night loves! ------- Look mega confortável pra viagem longa de hoje! Boa noite amores!:

Deze vrouw heeft het reizen onder controle. Deze outfit is simpel gezegd super mooi, en ziet er ook nog eens uit alsof je er immens in kunt chillen. Ik zou willen dat ik die broek had, dan had ik hem elke dag aan! En die sneakers… En – laten we het er maar op houden dat ik haar hele outfit wil. En wel nu.

Ben jij helemaal klaar voor je vakantie?

Liefs,
Annabel Rianne

Een gedachte over “Outfit inspiration || Flight Fashion

Geef een reactie

