General || Searching the internet #5

Op het internet kom ik regelmatig leuke linkjes tegen. Het liefst zou ik ze voor eeuwig bewaren! Maar dat is natuurlijk een onbegonnen zaak… Wat veel leuker is, is om de linkjes op mijn blog te delen. Dan komen jullie ook nog leuke artikelen tegen! Dus pak er een ijskoffie bij, of een ijsje, en lees mee in searching the internet #5!

  • Je zal je er zeker ik kunnen herkennen: book hangovers. Dat je zo geraakt bent door een verhaal, dat je niet weet wat je moet doen. Dit leuke artikel geeft alle mogelijke scenario’s voor tijdens je book hangover!
    Or just make your friends read it so they can suffer with you.
  • Keek jij vroeger ook graag naar Spongebob Squarepants, net als ik? Ik was echt verslaafd! Ik heb mijn ouders en zusje zelfs meegesleept om de film in de bioscoop te bekijken… Een superleuke quiz om te doen als Spongebob fan: Would you rather. Bijvoorbeeld kiezen tussen de handen van Mr. Krab of de neus van Octo! Je krijgt ook meteen te zien wat de rest van de wereld denkt… Leuk!
  • Ken jij de standaard Bic pennen (nog), met de losse dop? Daar zat altijd een gaatje in. Nu weten we waarom! Ik heb er nooit zo over nagedacht, dacht dat het gewoon tegen uitdroging ofzo was, maar dit is geniaal!
  • Disney zal voor altijd in ons hart zijn. Wist je dit allemaal al over de Disney verhalen?
  • Best veel mensen op de wereld zijn geïnteresseerd in fotografie. We doen ons best om beter en beter te worden… Nou, dit meisje van 9 jaar oud schiet al foto’s van fantastische kwaliteit. Daar vallen we mogelijk toch wel een beetje bij in het niet… Ik ben vooral heel benieuwd wat voor foto’s ze over 10 jaar maakt!
  • Vroeger keek ik met mijn zus, ouders en opa en oma vaak tv. Daarom is het ontzettend leuk om lijstjes te zien met intro songs, die je meteen terugbrengen naar je jeugd! Zoals deze: op de laatste twee na zijn ze voor mij allemaal bekend! Enkelen van hen brengen me terug naar de camping, in de stacaravan… Met zijn allen op de bank tv kijken met de geur van koffie om ons heen! Zo leuk om weer eens aan te denken… Brengt jou ook iets terug naar je jeugd?
  • Quiz: keek jij ook Glee, net als ik? Dan zal je deze quiz vast leuk vinden! Hoe zou jouw leven eruit zien op McKinley? Mijn vriendje zou Kurt Hummel zijn (yes please, samen shoppen en sassy zijn! Hij was mijn favoriete karakter in de serie), mijn BFF Ryder Lynn (ok… maar prima),  ik zou bij de Cheerios zitten en mijn enemy is Sue Sylvester. Tja, wat krijg je als Kurt je vriend is… Gelukkig zou ze ons niet vaak zien, want Kurt en ik zouden altijd in Lima Mall te vinden zijn (zie het gif-je hieronder). Haha, leuk en passend resultaat! Ik hoor graag wat er bij jou uitkomt!
  • Quiz: weet jij welke film het is, wanneer je er één snapshot van ziet? Ik had niet alle films uit het lijstje gezien, maar toch wist ik 19/20 goed te krijgen! Kennis over waar acteurs in gespeeld hebben doet blijkbaar dus ook al wonderen…
  • Quiz: deze quiz denkt te kunnen raden hoe oud je bent, gebaseerd op je alcoholvoorkeuren. Ik had al zo’n vermoeden over mijn uitkomst, en inderdaad… De test schat mij 34! Gelukkig zien ze dat daar als iets positiefs: mijn smaak is verfijnder geworden volgens hen. Maar ze zeggen ook dat ik vreselijke katers heb. Dat valt gelukkig mee, want ik drink bijna nooit!

Liefs,
Annabel Rianne

2 gedachtes over “General || Searching the internet #5

  1. Marcia zegt:

    Wat een leuke linkjes! Dat feitje over BIC pennen is echt tof – dat wist ik echt niet. Mijn Glee boyfriend is Artie en volgens de alcohol quiz ben ik 24. Dat scheelt maar twee jaar 😉

    Like

Geef een reactie

