Beauty || Favorite Summer Nails

Jep, eindelijk weer een keertje iets dat met beauty te maken heeft! Zo verras ik je nog eens tijdens deze zomervakantie πŸ˜‰ Ik wil het deze keer graag over nagellak hebben! Ik word altijd een extra beetje gelukkig wanneer ik nagellak op heb. Ik kan continu naar de kleur kijken: hoe hij over mijn toetsenbord vliegt, hoe hij dingen opschrijft en zelfs hoe hij eruit ziet wanneer ik een kop thee of koffie drink. Ik kan het niet helpen! Zeker in de zomer kan ik immens gelukkig worden van de kleurtjes: dan ga ik vaak voor lekker vrolijk! In tegenstelling tot de winter, wanneer ik meer voor donkere kleuren ga. Het lijkt me leuk om je mijn favoriete kleuren nagellak voor de zomer te laten zien! Dus kijk mee πŸ™‚

P.s. alle nagellakjes zijn lekker budget-vriendelijk!
P.p.s. pas als je foto’s gaat maken van nagellak merk je hoe moeilijk het kan zijn om kleur goed vast te leggen op camera! Gelukkig is het toch aardig gelukt πŸ™‚

AR-0351

Voor als je het nog steeds niet wist: blauw is bij uitstek mijn favoriete kleur. In voorwerpen, als kleding, en dus ook nagellak! Allereerst zie je hier Kiko nr 266, die ik jaren geleden cadeau kreeg van mijn vriendin. Het was mijn eerste ervaring met Kiko! Inmiddels zijn er ook winkels van het merk in Nederland te vinden. Als je er nog nooit geweest bent, moet je dat echt eens doen! Ze verkopen ontzettend mooie make-up voor nog geen geld: voor maar 3.90 heb je 11 ml van een mooie, goed houdbare kleur!

De tweede nagellak is mijn absolute favoriet uit deze hele post. Het is 269 Hudson breeze van het merk NYC. De kleur is fantastisch! Ik zag een dergelijke kleur voor het eerst bij een meisje waar ik een vak mee volgde. Ik moest en zou iets vergelijkbaars kopen! Goed afgekeken dus πŸ˜‰ En in deze heb ik mijn liefde gevonden! Terwijl ik dit typ heb ik geen nagellak op, dus waarschijnlijk zit aan het eind van de avond deze kleur op mijn nagels. Nee niet waarschijnlijk, gegarandeerd!

AR-0355

Roze en geel, nagellak die ik nooit zou dragen in de winter. De eerste is 106 Free hugs van Essence. Van de lakjes van Essence ben ik sowieso fan: maar liefst 5 nagellakjes in deze post zijn van het merk. Dit is een barbieroze felle kleur! Moet ik wel voor in de stemming zijn, maar als ik dat ben is het de ideale kleur. Zo meisjesachtig!

De tweede kleur is nummer 145 van de Miss Sporty Clubbing Color lijn. Op de foto is het niet zo goed te zien, maar deze kleur is fluorescerend geel! Heerlijk voor dagen dat je nagels op mogen vallen, of in combinatie met een kleurloze outfit. Ik ben nog steeds op zoek naar een tas in een vergelijkbare kleur om mijn look mee af te maken!

Nummer drie is nummer 010 van de Et Voila! Rock Salt French Manicure lijn, ook van Miss Sporty. Een hele lieve kleur, wat minder fel dan de eerste, met glanzende flakes erin. Die ook nog eens makkelijk appliceren! Ze hebben in deze lijn ook een wat meer beige kleur: volgens mij is die fantastisch als je gaat trouwen!

AR-0357

Op naar rood/koraal. Als eerste 012 Ruby queen van de Crystal Couture lijn, van NYC. Deze glitterlak is mooi op te bouwen tot een rozig rode kleur met paarse en rode flakes erin. Mooi in de zon!

De tweede kleur is mijn favoriete rood: deze draag ik het hele jaar door. Hij is iets donkerder rood dan de standaard felle rood die je tegenkomt, en heeft een mooie glans. Het is nummer M088 van Pupa, en ik ontving hem als cadeautje toen ik bij de kapper was. Deze kleur is bijvoorbeeld fantastisch als je uit eten gaat, en er iets luxer uit ziet.

De derde is een mooie koraalkleur. Net iets meer oranjeroze dan hij nu op de foto is! Het is nummer 430 Coralicious van Rimmel. Deze kleur kan altijd in de zomermaanden, wat je ook gaat doen!

AR-0358

Ik wil je nu heel graag een mooie nude combinatie laten zien. Deze heb ik afgekeken bij Beautyill, een blogger die wat mij betreft nog veel meer kijkers verdient dan ze op dit moment krijgt. Ze maakt echt beeldschone foto’s, keer op keer! Hoe doet ze het…? Maar goed, ik zag dus deze nagellakcombinatie bij haar langskomen. Als basis gebruik je 08 Crunchy cake, en op je ringvinger doe je de topcoat 04 Cupcake topping. Ziet er ontzettend gaaf en heel erg fancy uit! En omdat je maar op een nagel het glitterdetail hebt, scheelt het ontzettend veel werk met het afhalen!

Hmm, misschien wil ik deze combinatie straks wel opdoen eigenlijk… Ik ben er nog niet helemaal over uit, zoals je hoort! Dat krijg je als je een lijst maakt met je favorieten…

AR-0361

Nog een leuke nude-combinatie die ik bij Beautyill afkeek. En weer eentje met een glitterdetail! Als basis gebruik ik Rimmel 500 Caramel cupcake, en daar bovenop doe ik Catrice 03 Way too beautiful, die helaas niet meer te verkrijgen is. Ik kocht hem een week voordat hij uit het schap verdween! Maar hopelijk hebben ze er nieuwe glittertopcoats voor in de plaats uitgebracht?

Een andere gave kleur voor in de zomer: wit. De eerste keren dat je het draagt is het erg wennen, omdat het lijkt alsof je tip-exx op je nagels gesmeerd hebt. Maar met een bruine huid is dit ontzettend mooi, want het beaccentueert het alleen maar! Dit is 703 White hot love van Rimmel, en deze witte kleur heeft een shimmer in zich. Je ziet er niet veel van terug, maar het heeft net iets meer dan de standaard witte lak!

AR-0362

Als laatste twee random lakken die ik moeilijk in een categorie kon plaatsen. De tweede reden waarom ze pas hier worden vernoemd? Omdat ik ze allebei nog nooit heb gebruikt. Hoe zitten ze dan in je favorieten, vraag je je af? Ik wilde ze alsnog een speciaal plekje geven, omdat ik al weet dat deze fantastisch zullen zijn. De eerste is Essence 02 Purple with purpose, van de Merry berry kerstcollectie van afgelopen december. Deze paarse kleur heeft een intense glans die zeker weten fantastisch staat! Op vakantie, als je een cocktail drinkt, of aan het strand ligt, of als je gewoon thuis in de tuin een boekje leest… De zon zal wonderen doen met deze lak. Ik ga hem snel uitproberen!

De tweede lak is 44 On air! van Essence. Een gouden glitterlak! Hoe mooi zal dat staan met witte kleding? Of hoe mooi zal het schitteren met de zon erop?! Deze lak roept vanuit mijn la mijn naam. Gebruik me! Jaa, snel…

Gebruik jij vaak nagellak? Zo ja, wat is jouw favoriete zomerkleur?

Liefs,
Annabel Rianne

P.s. als je je afvraagt wat je in de achtergrond van mijn foto’s ziet: het zijn twee schattige vaasjes van de Hema! Ze hebben een geometrisch patroon. Ik ben nog op zoek naar plantjes om erin te doen! Ik wil graag hangende plantjes, dan lijken ze inclusief vaas net op ananassen… :p

Geef een reactie

