In the spotlight || C. Cassandra

Een tijdje geleden zag ik een stripje langskomen op facebook. Ik vond hem erg goed getekend en de strip was ernaast ook nog eens erg leuk! Ik besloot verder te klikken naar de facebookpagina. En wat vond ik? Een artiest die geweldige tekeningen maakt. En via Society6 kan je producten kopen met haar artwork erop! Kijk mee en word verliefd op het werk van C. Cassandra!

Stripjes

Deze stripjes vind ik allemaal even herkenbaar, en daarom extra leuk om te lezen. Bij elk van deze zal je merken dat je er vrolijk van wordt, gewoon omdat ze zo onzettend waar zijn!

Deze hierboven is voor mij de laatste tijd zeker van toepassing. Ik had vroeger nooit problemen met bellen, maar ik heb er tegenwoordig best een probleem van gemaakt. Wat ik het allerergste vind: terug moeten bellen omdat ik een telefoontje van een onbekend nummer heb gemist!

Dit is mijn vriend en ik samen op vakantie. Ik maak alle foto’s met mijn spiegelreflex, maar wil af en toe ook wel eens zelf op de foto staan. Alleen heeft hij totaal geen gevoel voor compositie!

Artwork

Naast strips maakt Cassandra ook fantastische tekeningen die op zich staan. Kijk maar!

Op haar domein bij Society6 kan je allerlei producten kopen met haar tekeningen erop. Zoals mokken, t-shirts, tote bags en telefoonhoesjes (alleen Apple helaas). Maar ook prints, om in je huis op te hangen! Ik vind haar tekeningen ontzettend gaaf, kan er naar blijven kijken!

En, wat vind jij van het werk van C. Cassandra? Verdient wel wat meer aandacht, niet?

Liefs,
Annabel Rianne

 

Een gedachte over “In the spotlight || C. Cassandra

Geef een reactie

