Outfit inspiration || Espadrilles

Ik ben een beetje laat op de bandwagon gesprongen, ik weet het. Espadrilles bestaan al een tijdje, en toch heb ik ze nooit aangeschaft. Maar nu het zomer begint te worden, lijken het me de ideale zomerschoentjes! Leuk onder elke outfit, heerlijk onder je voeten en je hebt ze zo aan en uit. Ik laat je zien welke espadrilles ik leuk vind! Ook ga ik aan het einde van het artikel even op zoek waar ze dan leuke verkopen, en geef meteen een paar voorbeelden! Kijk mee!

Espadrilles. Classics. Grab them here in a variety of colors http://skroutz.it/148gpay:

Ik ben vooral fan van dit soort espadrilles: niet geheel gesloten om de voet, maar als een soort ballerina om je voet heen. Als pantoffeltjes! En streepjes en blauw zijn zoals altijd weer mijn all-time favorites, zoals deze! Met een gebruinde huid kan je er bijna niet zomerser uitzien… Of je ze nou combineert met een zomerjurkje of spijkerbroek!

Medium Wedge Espadrilles with Cotton Laces | Spanish Fashion - SPANISH SHOP ONLINE | Spain @ your fingertips #spanish #shoes:

Een ander soort dat ik ook érg leuk vind is de sleehak: maar dan een comfortabele versie! Dus een niet te hoge hak, en een schoen die goed om je voeten vast blijft zitten. In dit geval door een serie lintjes om je enkel. Mooi, en ook nog eens handig! Een wit of beige exemplaar doet het in de zomer altijd goed.

DESIGN LAB WITH LORD & TAYLOR Sincerely Jules waysify:

Of in het zwart, met een bandje om je enkel met een sluiting. Ook erg leuk!

Soludos Vegan Leather Espadrilles #anthropologie:

Hoe leuk zijn deze? Wit, met een doorschijnend stukje waar je je huid ziet.

Lands' End Whitney Low Platform Ankle Tie Espadrilles | Cotton Twill Ankle Tie Is Removable:

Dit lijkt voor mij wel een match made in heaven. Gestreept, een mooi comfortabel voetenbed, én een lint voor om je enkels!!

Soludos Picnic Espadrilles - anthropologie.com:

Espadrilles zijn er ook vaak te vinden met leuke printjes: het kan eigenlijk nooit gek genoeg zijn. Zoals deze, met een flamingo erop!

Chiara Ferragni Espadrilles Wink Glitter Canvas in Silver:

Of deze, met oogjes. Je zal gegarandeerd opvallen met deze glitterende stappers!

Get the latest from Vince at #Shopbop:

Weer iets heel anders: met slangenprint, er meer uitziende als sandalen! Voor een geheel andere look met toch comfortabele schoenen.

fringe white dress, tassel tote, striped espadrilles, espadrilles — via @TheFoxandShe:

Dit is een hele leuke outfit samen met gestreepte espadrilles met lint. Een witte, zomerse outfit en een mooie bruine tas, en je bent meteen klaar om te gaan! Je look kan eigenlijk niet meer fout gaan… Zo leuk!

Espadrilles, Blau, Johnnie b. Size – 39 35340595 – Schuhe-Mode-Hits.de:

Dit setje heeft ook een hoog ‘hebben!’-gehalte. Polkadots!

The platform #wedge #sandal | One of the defining #shoe styles of the season.:

Weer een soort sandaal-achtige espadrille: ik vind dit toch ook wel heel erg leuk hoor! En zal een stukje minder warm zijn dan de dichte versies 🙂

Ik heb ook meteen op het web rondgestruind naar leuke espadrilles, want het is nu ik dit aan het typen ben sale in de stad! Het moment dus om te kijken voor leuke schoenen. Deze leuke exemplaren kwam ik tegen:

Bij Ziengs zag ik deze hele leuke espadrilles. In een mooie suede, bruine kleur! Kan eigenlijk bij elke outfit, en dat is altijd erg handig. Als ik ze nu bekijk zijn ze nog in redelijk wat maten beschikbaar voor €64,95!

Bij de H&M zie ik heel wat leuke exemplaren. Zoals deze bruine leren exemplaren, nu €29,99! Die prijs is al wat schappelijker dan die van Ziengs 😉 En ze zijn ook wel heel erg speciaal vind ik!

Dit exemplaar met lint is ook van de H&M, en ik vind hem onwijs schattig. Zo leuk! Voor €49,99.

Deze vind ik héél leuk. En ze zijn maar €24,99!

Of deze leren exemplaren dan. Zullen misschien wat moeilijker in te lopen zijn, maar zien er zo leuk uit… Deze zijn €39,99.

Oh en kijk deze dan! Deze zijn maar €9,99! Ik ben benieuwd of ze dan ook wel net zo lekker lopen (ze hebben een ander voetenbed zoals je ziet), maar voor die prijs… Al betwijfel ik of ze nog in de winkel te krijgen zijn, ze zijn op internet al bijna uitverkocht!

En als laatste deze. Voor €24,99 zijn ze van jou, wat ik helemaal niet veel vind voor schoenen!

Ben jij ook fan van de espadrilles?

Liefs,
Annabel Rianne

 

Een gedachte over “Outfit inspiration || Espadrilles

Geef een reactie

