Outfit inspiration || Quote clothes

Een saai t-shirt is opeens speciaal wanneer er een leuke tekst op staat. Als jij iemand ziet met een t-shirt met quote van je favoriete show, hebben jullie meteen een band. En een gespreksonderwerp! T-shirts en truien met quotes/tekst erop zijn altijd leuk. Ze laten je mening zien, geven de outfit een leuke boost en zijn altijd een leuke toevoeging! Het leek me eens leuk om rond te kijken welke quotes er allemaal ronddwalen, en welke bij mij passen. Ook kijk ik meteen een beetje hoe je ze leuk kunt combineren! Kijk mee in deze outfit inspiration en ontdek veel nieuwe kleding voor op je verlanglijstje 😉

Overigens: vind je een t-shirt of trui nou súperleuk, en wil je hem hebben? De meeste afbeeldingen linken door naar de website waar je hem kan aanschaffen! Ideaal dus! Of juist niet… Gevaarlijk hoor, houd je portemonnee maar vast goed gesloten! 😉

AR-0267

Allereerst een t-shirt dat ik in mijn bezit heb. Ik vind hem zó leuk! Ik kan mezelf overduidelijk een ‘Nap Queen’ noemen: ik val maar al te vaak in slaap op de bank, maakt niet uit of het 10 uur ’s avonds of 4 uur ’s middags is. Ik houd gewoon van slapen! Toen ik dit t-shirt dus voorbij zag komen op Etsy wist ik dat ik hem moest hebben. En in het blauw, want dat is mijn favoriete kleur. Ik kocht hem voor maar €12,74 (excl. verzendkosten van ca. 4 euro) bij Tmeprinting. Geen geld vind ik! Binnen 2 weken viel hij op de deurmat. Nog een pluspuntje: bij elk gekocht item plaatst dit bedrijf een boom!

Dit t-shirt zal superleuk te combineren zijn met een spijkerjasje, donkere spijkerbroek en fijne sneakers. Een simpele, maar leuk uitziende outfit met een twist door de quote! Overigens: de mouwen zijn niet zoals ze op de foto zitten, ze zijn gewoon los. Maar ik draag ze graag omgevouwen, vind ik net iets leuker staan!

Moeder van draken Sweatshirt trui hoge kwaliteit scherm afdrukken Retail kwaliteit zachte unisex dames maten Global schip spel van tronen khaleesi

Een ander item van hun shop die ik maar al te graag wil hebben sinds we weer verslaafd zijn aan Game of Thrones is deze: Mother of Dragons! Ze hebben de print op een t-shirt, sweater, hoodie en mouwloos t-shirt (in verschillende kleuren, zoals deze bordeau). Maar het liefst wil ik de trui hebben! Ik heb namelijk een tijd geleden ook een Harry Potter-trui bij hen gekocht (die ze inmiddels niet meer in de shop hebben), en die zit goddelijk fijn. Het lijkt me erg leuk om nog een tweede sweater te hebben met zo’n leuke print, zoals deze! Mijn Harry Potter trui zal ik hieronder laten zien.

Een paar van mijn goede vriendinnen zijn ook helemaal Game of Thrones-verslaafd. Deze trui of het t-shirt zou een superleuk cadeau voor ze zijn denk ik! Even checken wanneer ze jarig zijn dus, en of ik ze toevallig tegelijkertijd de items kan geven 😉

AR-0277

Dit is mijn trui van de shop: hoe leuk is hij?! Ik draag hem het liefst elke dag als het wat kouder is, want hij is heerlijk zacht en warm. En ik heb er al zóveel complimentjes over gehad!

Hóé leuk is deze Colourful Rebel-trui!?! Zo zomers. Ideaal om over je zomerse outfit heen te doen wanneer het wat kouder wordt. Trui mee in je tas, en jij bent klaar om te gaan! Deze wil ik écht heel graag hebben 😉 Ik heb pas een trui (mijn HP hierboven) dus ik mag er best meer aan mijn collectie toevoegen, toch…? Ook al is het hartje zomer…?

Dit t-shirt, ook van Colourful Rebel, zegt ‘Batgirl’ en heeft allemaal vleermuisjes als print. Moet ik er nog woorden aan toevoegen hoe fantastisch dit t-shirt is?! Zoals je op de foto ziet, superleuk in combinatie met wat lichter denim. Maar op zichzelf al leuk genoeg om iedere outfit leuk te maken!

En wie kent hem niet: de Boef-trui (ook weer van Colourful rebel). Je ziet ze erg veel, en dat is niet voor niets: ze zijn ook gewoon zó leuk! Helaas heb ik de kans voorbij laten gaan om mijn favoriete combinatie van kleuren te kopen: een iets lichter blauw, met roze letters. Stond een tijdje geleden op mijn wishlist. Ach, misschien komt er wel weer een hele leuke andere combinatie om de hoek gewaaid?

Zo, nu heb je mijn itesm op mijn wishlist gezien met quotes erop. Nu is het tijd om verder te kijken naar plaatjes die ik vond via Pinterest! Bereid je voor, want het is een hele lijst 😉

Quote clothes:

Deze print is heel subtiel, maar voegt zeker iets toe aan het t-shirt die anders misschien een beetje saai was geweest! Lijkt me erg leuk met een high-waisted jeans en witte sneakers!

Quote clothes:

Yes, you’re a mermaid if you want to be!

Boys In Books Are Better 03_2

They almost always are! Leuk gecombineerd: casual met een spijkerbroek met omgerolde pijpen, een geruite blouse en sneakers. Kettinkje erbij, iets in je haar, en jij bent klaar om te gaan! Volgens mij is dit een ideale school-outfit!

Quote clothes:

Een t-shirt met deze print lijkt me geniaal om te dragen tijdens een presentatie, haha!

Quote clothes:

Deze trui is perfect voor wie graag op vakantie gaat. Deze kan je altijd met je meenemen, en trek je aan wanneer het wat frisser wordt! Zo ben je warm, stylish en laat je ook nog eens zien wat je het liefste doet.

Quote clothes:

Nom!

Quote clothes:

Love this. Als je al die irritante mensen op een afstandje wilt houden!

Quote clothes:

Doe wat je niet laten kan! Zie je trouwens hoe leuk ze dit t-shirt draagt, met een knoopje erin? Moet ik eens proberen met mijn Nap Queen t-shirt die wat aan de lange kant is! Superleuk met een korte broek, en die vlecht is ook goals. Zo’n lange vlecht zal ik nooit hebben, ik heb veel te vaak de neiging om mijn haar te knippen 😉

Quote clothes:

Haha!

Quote clothes:

Nog een t-shirt, ideaal voor de wanderer.

Quote clothes: zo leuk om samen met je beste vriendin te dragen als jullie op pad gaan samen!:

Hoe leuk zijn deze twee t-shirts samen? Zo leuk als jij en je vriendin die samen dragen, bijvoorbeeld op een dagje festival! Of als je samen naar de stad gaat, of naar de bios, of… Het is net als de vriendschapskettinkjes van vroeger, maar dan wat opvallender!

Quote clothes:

Lovin’ it.

Quote clothes:

Deze trui zag ik een hele tijd geleden al langs komen op de blog van Jennie (Jenniefromtheblog). Zo leuk, voor iedereen die ooit Gossip Girl heeft gekeken en wiens favoriete karakter Chuck was! (Mijne waren Chuck en Blair 😉 )

Quote clothes:

Echt een leuke trui! En in deze outfit zie je goed hoe je zo’n trui bijvoorbeeld kunt combineren. Op koude dagen blijf je heerlijk warm en stylish met een blouse onder je trui! Spijkerbroek en sneakers erbij, en je ziet er altijd fashionable uit.

Quote clothes:

Kunnen ze deze trui toevallig ook komen bezorgen, samen met mijn pizza?

Quote clothes: Christmas!:

Waarom staat er opeens een kersttrui in mijn zomer-blogpost, vraag je je af? Ik kwam opeens allemaal leuke truien tegen in kerstthema! Deze site heeft heerlijke t-shirts en truien met prints voor de feestdagen. Niet alleen kerstmis, maar ook valentijnsdag, St. Patrick’s Day, en andere feestdagen, maar ook kleding perfect voor de zomer en festivals bijvoorbeeld! Zoals onderstaande:

Traded My Tail For Tacos Flowy Tee

Hoe leuk!? Echt zo grappig 😉

En, heb je iets gevonden wat je graag zou willen hebben? Ik weet in ieder geval dat mijn wishlist ontzettend is gegroeid…

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

