Outfit Inspiration || Lace-up’s

Ik ben enorm fan geworden van een trend die op is komen zetten: de lace-up’s. T-shirts met touwtjes met een open hals! Weet je nog niet wat ik bedoel? Dan moet je echt even verder kijken in dit artikel. Ik ben verliefd op dit soort truien & t-shirts, en mijn doel is om een exemplaar aan mijn kast toe te kunnen voegen. Tot nu toe ben ik nog niet geslaagd… Maar de zoektocht gaat verder! Om alvast inspiratie op te doen wat ik nou leuk vind bij de lace-up’s, bij deze een outfit inspiration! Kijk mee!

Lace up:

Dit is wat ik bedoel! Ik vind het héél mooi. Kan een normaliter saaie trui opeens oppimpen tot heel wat leuks!

Lace-up:

Deze trui vind ik helemaal goed. Het touw is wat dunner, maar een stuk langer en veel meer gevlochten dan de vorige! Hierdoor word je inkijk een stuk minder ( 😉 ) en word de trui meteen een stuk gangbaarder. En het staat ook nog eens erg leuk!

Lace up:

Heel anders, maar ook érg leuk: deze outfit van Sincerely Jules! Om het nog specialer te maken: het is eigenlijk een jurk!

Lace up:

Dit soort materiaal kleding vind ik altijd erg leuk staan: het sluit goed aan om je lichaam en vormt goed mee. Deze trui zou daarom erg leuk zijn! In het artikel staat dat hij van Asos komt, dus daar zal ik eens even gaan neuzen…

Lace up:

Weer het materiaaltje waar ik van houd. En zoals je ziet maakt het detail van deze trui de outfit al snel speciaal!

Lace up:

Ook een simpele zwarte outfit kan leuk zijn, door te spelen met verschillende texturen en details. De lace-up geeft hier net wat extra pit!

Lace up:

Don’t mind de decolleté, daarvoor moet je toch echt een hemdje aan. Anders ziet iedereen tot op je navel!! Maar goed, dat maakt dit truitje niet minder leuk! Zeker zo in je broek gedragen, daar houd ik heel erg van!

Lace-up:

Als laatste een lace-up die eigenlijk heel anders oogt, door het materiaal van het shirt en de print die er verder op staat. Deze look is wat romantischer, maar ook erg leuk! Hier zou ik best in rond willen lopen…

En, wat vind jij van dit soort shirts en truien? Ik ben in ieder geval verliefd!

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

