Outfit inspiration || Dare to dungaree

Ik heb een nieuwe, hele stiekeme liefde. Nee, ik ga niet vreemd, ik heb het over een kledingstuk! Je zal ze zeker ooit al eens gezien hebben, maar grote kans dat je er geen in je kast hebt hangen. Misschien bij je ouders in de kast, eentje van vroeger… Ik heb het over de dungaree, ofwel overalls, ofwel spijkerpak! Kijk mee en zie dat ze eigenlijk toch wel heel erg leuk zijn…

madewell overalls + tortoise sunglasses:

Deze zomerse dungaree is bijvoorbeeld al ontzettend leuk. Door hem te combineren met een kleurrijk shirt is het meteen een interessante look! En uiteraard zouden streepjes ook zijn waarmee ik ze combineer. Helemaal leuk!

The perfect tops for pairing w/ your overalls. This is how you wear this trend and stay looking chic:

Ook met een simpel effen shirt is het al een leuke outfit. En als je het dan bijvoorbeeld weer combineert met sandaaltjes met hakken…!

Clothing: Rosalie and/or Imogen on a stay day. (Rosalie actually inherited them from Imogen, but sometimes they wear it the same day.):

Dungaree? Check. Coltrui? Check. Streepjes? Check. Kan er iets fout zijn aan deze outfit?

× ɴɛvɛя sƗɵƿ Ԁяɛɑϻɪɴg ×:

Ook een hele leuke outfit, geeft een 90’s vibe met de choker!

90s 4ever. This was totally me in 5th and 6th grade...a neck full of necklaces, jeans, oversized t-shirts & flannels.:

Het soort shirt zoals het rechtse meisje aanheeft zijn op dit moment mijn favoriet. Vraag me niet hoe ik de soort stof & het soort shirt moet noemen, maar houden ervan doe ik wel! Ik zou ze dus ook zeker kiezen om met een dungaree te combineren!

Not a big fan of overalls but this combo is quite cute.:

Wit is altijd goed. En door bij de dungaree een wat korter shirt te doen, geef je het meteen een nog zomersere vibe!

I still can't believe that overalls are fashionable again, but I sure do want a pair! <3:

Zwarte dungarees zijn toch ook wel heel erg leuk! Zo met een shirt met streepjes en enkellaarsjes kan het eigenlijk nooit fout zijn…

I hope people know if you literally copy & paste my whole account I will find out & block you. *comment something rude & you will be blocked*:

Yes, stripes for the win. Voel je m?

Ik vind de dungarees echt heel erg leuk! Heb jij al een exemplaar?

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

