Books || It’s a Harry Potter month: lots of rereads

Deze maand lijkt wel helemaal in het teken te staan van Harry Potter! In de eerste week van augustus keek ik de eerste 3 films terug: ik dompelde mij weer helemaal onder in de wereld van Harry, Ron en Hermoine. De week erna las ik in één zit the Cursed Child uit. Ook al was ik hier niet zo enthousiast over (lees hier mijn review), toch wilde ik meer van de wereld. Dus begon ik met rereads!

AR-0011

Ondertussen heb ik deel 3 al uit, misschien mogelijk wanneer dit op mijn blog komt deel 4 ook. Heerlijk vind ik het! De Harry Potter wereld is een bijzondere, en de vakantie is het ideale moment om ontzettend veel te lezen. Van 300 pagina’s kijk ik niet op, dat is nu een dagje genieten in plaats van een week!

Ook bezocht ik op 17 augustus de Harry Potter expositie in Brussel. Een fotoverslag is afgelopen maandag online gekomen, want ik kon niet wachten mijn foto’s van deze gave expo met jullie te delen! Samen met mijn vriend bekeek ik de Sorcerer’s stone, de time-turner, kledij van vele karakters door de jaren heen, de Deathly Hallows en nog veel meer. Wil je meer zien? Dan zou ik zeker een kijkje nemen bij mijn fotoverslag! Daar vind je ook een linkje naar de site waar je tickets kunt boeken, mocht je geïnteresseerd zijn.

AR-0091

Reviews van de Harry Potter boeken zal je helaas niet gaan zien op mijn blog. Ik moet toegeven dat ik iets teveel biased zal zijn over deze verhalen… En aangezien toch al zo goed als iedereen de boeken/films kent, lijkt het me niet echt iets toevoegen. Ik ga er de komende tijd gewoon lekker van genieten om me weer onder te dompelen in de verhalen!

Heb jij ook zo’n serie die je dolgraag herleest? 

Liefs,
Annabel Rianne

 

Geef een reactie

