Personal || Eind van de vakantie, Napels en blog-pauze

Hee! Tijd voor weer eventjes een persoonlijke update. Afgelopen week zijn er geen blogs online gekomen, en dit had eigenlijk twee redenen. De grote reden: ik was op vakantie! Samen met mijn damesdispuut van de studievereniging bezocht ik Napels, Italië. Hier verkenden wij de stad (inclusief de grote winkelstraat), Pompeii en het mooie eilandje Capri in de buurt van de kust van Sorrento. We hebben genoten! Ik heb vooral veel leuke dingen gedaan met Lisa en Mirjam, omdat zij vaak hetzelfde over dingen dachten als ik. Het was erg fijn om hen altijd achter me te hebben! We zijn dan ook erg close geworden deze vakantie, en ik ben heel blij dat ik kan zeggen dat ik nu naast Mirjam ook Lisa als beste vriendin kan zien!

Hoe ik me verder voel? Pff. Ik heb een hele lange vakantie gehad, vol met leuke momenten, maar ook vol met verdriet en stress. Ik heb vaker een onrustig hart gehad dan ooit… Komende maandag begint het studeren weer, en ondanks dat ik een lange vakantie heb gehad kan ik toch niet helemaal zeggen dat ik er klaar voor ben om weer te beginnen. Studeren en het studentenleven brengt namelijk ook weer erg veel stress met zich mee… Ik hoop dat ik er mee om kan gaan. We zullen het moeten zien.

Om mezelf geen breakdown te bezorgen, blijf ik het de komende tijd even rustig aan doen. Daarom heb ik besloten om even van mijn blogschema van 3/4 blogs per week af te wijken (ma, wo, vr en soms zo), maar het even per dag te gaan bekijken wat ik doe. Terwijl ik dit typ heb ik zelfs last van een opgewonden hart, terwijl ik helemaal niet veel doe. Ik moet even op mezelf letten de komende tijd… Excuses dat het wat rustiger zal zijn op mijn blog, maar ik denk dat je het wel begrijpt. Het kan niet altijd goed gaan!

Hopelijk voel ik me snel weer wat beter, en kan ik vooral positief terug kijken op mijn zomervakantie. Het wordt tijd dat ik weer het gevoel krijg dat ik de wereld weer aan kan!

Liefs,
Annabel Rianne

 

2 gedachtes over “Personal || Eind van de vakantie, Napels en blog-pauze

Geef een reactie

