Personal || So ready for fall

Ik ben weer terug! Ik heb een tijdlang goed voor mezelf gezorgd, gedaan waar ik op elk moment zin in had en ik heb nu wel weer eens zin om mezelf te laten zien op mijn blog! Leuk als je me hierbij besluit te vergezellen! Ik begin de komende weken met 2 blogposts per week: een op maandag, een op vrijdag. De onderwerpen zullen even uiteenlopen. Maar hopelijk vind ik snel mijn routine weer terug! πŸ˜€

Nu op naar de post zelf. Terwijl ik dit typ zit ik op de studeerkamer en begint het buiten langzaam donker te worden. Om half 8 al! Het wordt weer steeds vroeger donker, en de zomer lijkt nu (na meerdere keren tΓ³ch nog hitte en een paar warmterecords in september) toch eindelijk aan zijn einde te komen. Tijd voor de herfst! Ik merk dat ik er ontzettend zin in heb.

Need you like water in my lungs. β€” naturalpuresimple: Get out of your hot chocolate...:

Ik heb ontzettend genoten van de zomer, begrijp me niet verkeerd. Ik heb heerlijk rondgelopen in rokjes, genoten van de zon in onze tuin, heb genoeg gebarbecued, witte wijntjes gedronken, ijsjes gegeten en boeken gelezen. En ik ben zowaar een klein beetje verkleurd! Het is een wonder. Toch begon de hitte me tegen het einde een beetje tegen te staan. Ik betrapte mezelf erop dat ik steeds vaker op zoek ging naar herfst-gerelateerde Youtube-video’s en dat ik het liefst de hele dag thee dronk, ook al kreeg ik het daar alleen maar heter van. Nu kan ik dus een gat in de lucht springen: de tijd van kaarsen in de avond, dekentjes, thee en warme chocolademelk zijn weer aangebroken!

Nog een dingetje waar ik zo enthousiast van word: de herfstkleding. De mooie warme tinten van vestjes, enkellaarsjes en mutsen. Maar daarnaast ook de donkere make-uplooks die nu overal gespot worden. Ik heb nu al zoveel zin om de stad in te gaan, om vervolgens alleen maar bruin gekleurde items in te slaan!

En welke thee moet ik nou toch elke keer weer kiezen? Het is maar moeilijk kiezen tussen mijn favorieten elke keer: Lipton Forest Fruits, Pickwick Autumn Storm, Turkish Apple of Cinnamon. Of toch de groene thee van de Lidl? Of deze keer de Lipton Yellow Label (zwarte thee)? Of doen we eens gek, en kies ik een van mijn smaakjes van Simon LΓ©velt… Het is altijd weer een speurtocht waarvan ik elke keer kan genieten. Om maar niet te spreken over het kiezen van een mok…

Ik ben helemaal klaar voor je, herfst. Ik zal de komende tijd mijn paraplu een vast item moeten maken in mijn rugtas, maar dat is niet erg. Als ik thuis kom en ik ben doorweekt, dan trek ik gewoon een lekkere warme pyjama aan met mijn ochtendjas. En met een kop thee ben ik dan zo weer warm ❀

Houd jij wel of niet van de herfst?

Liefs,
Annabel Rianne

4 gedachtes over “Personal || So ready for fall

  1. SANDRA zegt:

    Ik verlang ook al even naar de herfst. Is dat niet raar? Nieuwe kledingstukken in de kast wachten om gedragen te worden. En ik wil ook een nieuwe mok! Granaatappel -groene thee al eens geprobeerd? Lekker!

    Like

  2. セレネ zegt:

    Er zitten inderdaad leuke kanten aan de herfst πŸ˜€ Ik hoop wel dat de herfst even wacht met alle regen, totdat ik al mijn spullen verhuisd heb πŸ˜› (zit midden in een verhuizing)…
    Het nadeel vind ik wel dat het steeds later licht wordt, want als het ’s ochtends licht is kan ik makkelijker opstaan!

    Like

Geef een reactie

