Interior || Bringing fall to your home

Het is weer tijd om lekker binnen de tijd door te brengen, want het is herfst! Ik kan ontzettend genieten van het thuis zijn, lekker knus en op mijn gemak. Maar hoe leuk is het als je huis ook nog eens doet denken aan het seizoen?! Daarom leek het me leuk deze post te maken, vol met inspiratie voor hoe je je huis om kunt toveren in een waar herfst-paleisje. Kijk mee!

Pumpkins galore

Craftberry Bush | Eclectically Fall Home Tour 2015 | http://www.craftberrybush.com:

Wat zegt er meer herfst en oktober dan een pompoen? Niets, lijkt mij. Waarom zou je ze dan niet gebruiken in je decoratie? Bovenstaande afbeelding is helemaal in mijn straatje: rustige tinten, met een paar hints die een seizoen doen vermoeden. Gezellig maar tegelijkertijd rustgevend!

7 Tips to Creating Simple Seasonal Vignettes - Home Stories A to Z:

Uhm, crèmekleurige pompoenen… Wie veegt me op?

Fuzzy Fall Throw Blankets

I would totally put a basket like this in my basement:

Niets is comfortabeler dan bankhangen onder een warme deken. Des te leuker is het als hij ook nog eens bij het seizoen past, want dan kan hij meteen als decoratie fungeren!

♔ Autumn Natural:

Beige en witte dekentjes kunnen natuurlijk altijd.

Autumn colors blanket throw. Perfect for cuddling up for a cup of tea or with a good book:

En harige dekentjes zijn ook heerlijk: zien er ontzettend leuk uit in je interieur, en maken je ook nog eens extra knuffelbaar 😉

Candles and lights

Twig Candle Holders - 40 Rustic Home Decor Ideas You Can Build Yourself:

Dit vind ik echt een superleuke diy. Het wordt tijd hem eens uit te voeren! Dan passen ook mijn waxinelichtjes in herfst-stijl.

Market lights by Urban Outfitters:

Het lijkt me een superleuk idee om een string met lampjes op diverse plekken in het huis te poneren. Deze met grote lampenkoppen zien er niet meteen uit alsof ze bij kerst horen, dus dat maakt ze des te idealer voor dit moment! En in de winter kan je ze natuurlijk gewoon laten hangen 😉

Autumn Home Updates with Oliver Bonas Lanterns - At Home with Abby:

Deze glazen ‘huisjes’ zie je tegenwoordig steeds meer. En niet zonder reden, want ze zijn superleuk! En door de koperen kleur zijn ze ideaal voor de herfst.

Orange ornaments

This bed looks very comfy! / sfgirlbybay:

En uiteraard, de makkelijkste manier om je huis er herfst-achtig uit te laten zien is met oranje dingen in je huis. Daarvan nog eens de makkelijkste? Kussenslopen!

Autumn in your home:

Schreeuwt deze woonkamer herfst of niet? :p

Hopelijk vond je het leuk om te zien 🙂 Ik ga in ieder geval de komende tijd op zoek naar leuke spulletjes om ons huis in herfstsfeer te krijgen! Doe jij aan een seizoensinterieur?

Liefs,
Annabel Rianne

2 gedachtes over “Interior || Bringing fall to your home

Geef een reactie

