Personal || Zo spannend…

Een hele tijd geleden hintte ik er al eens naar. Toch durfde ik er nog niet al te uitgebreid op in te gaan, voor het geval dat het opeens toch niet zou lukken. Maar ik kan je nu vertellen dat het geregeld is, het feestje gaat door: ik ga op stage in Australië!

Al jarenlang wil ik eens naar Australië. Niet alleen omdat het me een mooi land lijkt, en om eens een gedeelte van de andere wereld te ontdekken, maar omdat mijn zus daar woont. Nu al meer dan 2 jaar! Sinds haar vertrek heb ik haar één keer opnieuw mogen zien: ze is afgelopen kerstmis een paar weekjes in Nederland op bezoek geweest met haar vriend. Erg fijn natuurlijk, maar die weken waren zo voorbij! Nu krijg ik eindelijk weer eens de mogelijkheid om haar te zien: en niet maar voor een paar weekjes, maar voor 3 maanden!

Ik ga onderzoek doen op de universiteit van mijn zus, superhandig 🙂 Kunnen we samen reizen als zij er ook naartoe gaat, ze kan me de campus laten zien en ik kan zien waar zij al die afgelopen tijd gezeten heeft. En wat het feestje nog leuker maakt…

Ik mag bij haar wonen 🙂 We zitten dus echt 3 maanden bij elkaar! Ik heb er zo ontzettend veel zin in om bij haar te zijn. We hebben altijd al een supergoede band gehad, maar die is toch moeilijk te onderhouden als je zover van elkaar verwijderd bent. Dat gaat nu dus eventjes veranderen!

Ik kan echt niet wachten! Helaas moet ik wel mijn vriend achterlaten, hij gaat namelijk niet met mij mee naar Australië. Hij zoekt ergens anders een stage, maar hopelijk zien we elkaar met Kerstmis. En gelukkig ga ik niet alleen ergens naartoe, waar ik dan alleen ben… Mijn zus staat me gewoon al op te wachten als ik land in Australië!

De komende tijd ga ik me lekker bezig houden met de voorbereidingen. En over een paar weken vlieg ik dus gewoon al naar mijn zus toe! 😀

Liefs,
Annabel Rianne

7 gedachtes over “Personal || Zo spannend…

  1. lotteromijn zegt:

    Ik kijk er ook heel erg naar uit! Het wordt helemaal fantastisch, ik wil jou ook zoooo graag knuffelen 🙂 En ik ga gewoon lekker elke dag naast jou slapen, en soms bij Ed haha.
    Ik ben al lijstjes aan het maken met wat we allemaal gaan doen!

    Je bent een lieverd!
    xxxxxxxxxxxxxx

    Like

    • Annabel Rianne zegt:

      Hihi je mag best bij Ed in bed kruipen als we gaan slapen, kom je gewoon langs om te kletsen ervoor 😉 En ik heb er nu al zoveel zin in! We gaan allemaal leuke dingetjes doen en het wordt hartstikke gezellig 🙂 xxxxxxxxxxxxxxx

      Like

  2. Marcia zegt:

    Wat een super tof en spannend vooruitzicht! Australië is natuurlijk echt aan de andere kant van de wereld, dus het lijkt me heel fijn dat je daar al iemand vertrouwds hebt zitten. Ik denk dat dat echt scheelt met dingen regelen, maar ook goed zal helpen tegen heimwee enzo. Alvast heel veel plezier!! En ik hoop dat je je avonturen in Australië via je blog met ons gaat delen 😀

    Like

    • Annabel Rianne zegt:

      Daar heb je zeker gelijk in, ik zou veel minder snel de stap genomen hebben als er niemand daar op me wachtte! En zij weet inderdaad alle ins en outs al voor al het geregel, superhandig! Ik ga zeker proberen veel avonturen te delen als ik er ben! 🙂

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

