Outfit inspiration || Bomberjack

Afgelopen maandag ging ik met twee vriendinnen op shopping spree: we gingen alle leuke winkels langs en zijn allemaal goed geslaagd voor leuke items! Mijn grootste item uit de bunch is toch wel mijn nieuwe bomberjack. Daarom wijd ik hier graag een artikel aan! Want zo’n nieuwe jas is leuk – maar hoe ga ik hem combineren?

Dit is het jack dat ik gekocht heb – van de Berschka voor €35,99. Prima prijs voor een jas al zeg ik het zelf! En ik vind hem echt superleuk voor deze tussenperiode, ik kan niet wachten om hem met vanalles te gaan combineren! Het leek me daarom leuk om in een artikel mijn ideeën voor dit jack te plaatsen: leer jij wat meer over mijn kledingstijl, en kan ik tegelijkertijd nadenken over opties van looks! Ik laat je eerst wat voorbeelden zien van outfits die ik bij elkaar zou rapen, met voornamelijk items die ik heb (of wil hebben, haha 😉 ), en daarna wat mooie beelden van Pinterest ❤ Kijk mee!

Outfit 1: all black

bomb_outfit1

Met zo’n opvallend bomberjack als deze zit je al goed wanneer je outfit helemaal zwart is. Een fijne zwarte broek met mijn zwarte coltruitje (met subtiele glitters, zonder mouwen) lijken me superleuk. En dan gecombineerd met witte all stars om nog wat contrast te geven!

Outfit 2: knee boots

bomb_outfit2

Jup, ik ga bij elke look voor simpel. Het jack is al druk genoeg! Ik wilde graag een look verzinnen met mijn knielaarzen – ook al zo’n hype deze winter, gelukkig. Met een spijkerbroek en een wit hempje lijkt deze outfit me eigenlijk al druk genoeg! Dit ga ik binnenkort sowieso dragen!

Outfit 3: pink & suede

bomb_outfit3

Een vreemde combinatie die me toch wel aanstaat is legergroen gecombineerd met roze. Zoals met dit hemdje! Daarbij lijken me bruine laarsjes juist weer leuk. Of blauwe!

Outfit 4: the dress

bomb_outfit4

Deze jurk van de h&m is op dit moment naar me onderweg. Ik had al eerder een M besteld en die was te groot, dus hopelijk past S me wel! Deze ribgebreide jurk zou volgens mij supergoed combineren met mijn bomberjack. We zullen zien… En uiteraard niet zonder witte sneakers.

 Pinterest

Green bomber jacket + white t-shirt + ripped jeans + black ankle boots + black bowling bag = badass street style this fall and winter.:

A Bomber Jacket, a White T-Shirt, and Black Jeans:

thefashionablekelebek: “thefashionablekelebek ” www.fashionclue.net | Fashion Tumblr, Street Wear & Outfits:

emily ☼ ☾'s collection! https://www.pinterest.com/embemholbrook/:

Ik houd van het minimalistische dat een bomberjack met zich meebrengt. Als je een bomberjack draagt is je outfit vaak al opvallend genoeg: dan kan je hem gemakkelijk aanvullen met simpele, basic items. Ik houd er wel van!

Wat vind jij van de bomberjack? 

Liefs,
Annabel Rianne

Geef een reactie

